söndag 7 februari 2016

Ut ur dvalan - Fiktioner är tillbaka

Januari är den värsta månaden jag vet. Jag blir så säsongsdeprimerad på grund av det allmänna mörkret och avsaknaden av solljus att jag ibland bara blir helt loj. När jag fick jullov varvade jag ner och fick chans att smälta alla nya intryck efter min första termin som lärare. I januari började jag dessutom arbeta på en ny skola, samtidigt som jag och min sambo gick på visningar varje helg. Jag började helt enkelt må väldigt dåligt av all stress och allt det nya att jag helt stängde av. Gick till jobbet, men det var också allt. Jag har inte läst något, inte umgåtts med några och inte bloggat.

Nu är det februari, vi har köpt en lägenhet och jag har så smått börjat läsa igen och känner också att jag vill blogga igen. Förhoppningsvis kommer snart en försenad årsbästa och några recensioner på en blogg nära dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar